16 Mart 2010

Güllü kolye fularlar


Kartopu Flora ile ördüğüm yeni güllü kolye fularlar...




5 yorum:

Marifetli Cadı dedi ki...

Canım arkadaşım merhaba,
Yine döktürmüşsün helal olsun sana.Eminim bu ödülden de bolca almışsındır ama bir kez de ben vereyim dedim. Yaratıcı Blogger Ödülü, yarattıkların, tasarımların inanılmaz güzel.
Sevgiyle kal öpüyorum.
(www.marifetlicadi.blogspot.com)

Yeşim dedi ki...

Bayılıyorum bu fularlarına :) ellerine sağlık canım renkler müthiş.

sesiber dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel ve baharı çağrıştırıyor. Bayıldım bayıldım

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Hepsi de çok şık arkadaşım ellerine emeklerine sağlık güzelim...

Zeynep dedi ki...

Merhaba,
Sitenizi dün keşfettim. Bu fularlar harika olmuş. Ellerinize sağlık. Güllerini nasıl yaptığınızı kısaca tarif edebilirmisiniz?
Şimdiden teşekkürler....